Предоставено от Blogger.
четвъртък, 14 април 2011 г.

Интервю на Деми от списание Seventeen:

http://alfa.kachi-snimka.info/images/bfi1302798079t.png
Както знаете Деми ще дава съвети на тийнейджърките и сега тя даде интервю пред списание Seventeen. Вижте го:

Seventeen: Какво бихте посъветвали момичетата?
Деми: Ако видите че сте в безизходица веднага се обърнете към родителите си или споделете с близък, но в никакъв случай не се затваряайте в себе си. Това може да бъде опасно. Много е важно да откриете чувствата си и да бъдете изкрени. Искам да кажа на всички тийнейджърки, който са преживявали хранително разтройство или някаква друга беда, че животът е достоен и винаги има защо да се борите.
Seventeen: Някога мисли ли сте, че имате хранително разтройство?
Деми: Да, имало е моменти, в който съм искала да се отърва от моята вечеря, но ще се спрвя с този проблем, защото живота не свършва до тук. Не мисля че ще дойде ден, в който да не мисля за диетите, но те са част от живожа ми. Искам да кажа на всички момичета да намерят сигурно място и да останат там.
Seventeen: Как да останат на сигурно място?
Деми: Винаги споделйте с някого, когато се чувствате несигурни и се притеснявате за нещо. Когато сте щастливи само това има значение. Понякога е добре да бъдете егоисти, щом става дума за вашето щастие. Правете това, което ви прави щастлив и не се влияйте от мнението на другите.
Seventeen: Как определяте себе си след лечението?
Деми: Аз наистина не определям себе си като за нещо повече. Просто живея живота си и ако реша да нося ботуши днес, а утре обувки ще го направя! Позволявам си свобода и се чувствам много по-спокойна. Разбрах, че да си щастлив е най - важното нещо. Никога не съм се срамувала от това, което чувствам. Правете това, което ви прави щастливи и направете това, което искате. Това е мотото на живота ми.

Ето и още едно интервю на Деми Ловато за списание Seventeen, в което тя признава, че е имала проблеми с нервите и споделя как живота й се разпадал. Вижте какво сподели звездата:

"Попринцип аз имах проблем с нервите. Родителите ми и мениджъра ми, постояно ми казваха "Имаш нужда от помощ." Исках свобода, за да изразя това което чувствам. Някак си ми се искаше да рестартирам живота си, защото той се разпадваше. Имаше моменти, в който си мислех, че не искам помощ. Хранителното разтройство беше моят най - добър приятел. Само него виждах, дори като се обърна. Аз просто исках свобода. Когато някой ми кажеше нещо да мога да му кажа, че не искам по този начин. От натиска ми да бъде добра исках просто никой да не може да ми каже, че той или някой друг работи по - усилено от мен, а относно Селена ние не обсъждаме това, което преживяваме."

източник

0 коментара:

Публикуване на коментар

 
Copyright © •••Demetria Lovato•••. All Rights Reserved.
Blogger Template designed by Simple Blogger Tutorials. Distributed by Blogger Templates